שאלות נפוצות

התשובות לכל השאלות, שעשויות לצוץ לכם:

ישראלים טובים היא פלטפורמה דיגיטלית שהוקמה מתוך הצורך של בעלות ובעלי עסקים להתפרנס בתקופת הקורונה, ומאגדת עסקים שנבחרו בקפידה, עסקים עם מוצר או שירות ייחודי, עסקים עם נשמה.
האתר מאפשר לבעלות ובעלי עסקים למכור מוצרים ולצלוח את המשבר הכלכלי מתוך מקום של עוצמה והכרה באיכות ובמוצר שלהם, וערבות הדדית שלנו כאזרחים אחד לשני.

בכל רכישה דרך ישראלים טובים אתם תומכים בעסק קטן או בינוני, ומסייעים לו להתפרנס בכבוד בתקופת המשבר הכלכלי. ניתן לרכוש ישירות מוצר או שירות של עסק ספציפי, או לקנות גיפט קארד ישראלים טובים שמאפשר לכם לבחור מבין מוצרי האתר כולו. לידיעתכם, 10% מהכנסות ישראלים טובים מועברות כתרומה לעמותות.

אנחנו מקיימים אחת לרבעון סקר בין העסקים החברים בישראלים טובים ומתייעצים עם חברי הוועדה המייעצת של ישראלים טובים. בהתאם לכך, אנו תורמים 10% מהכנסות האתר.
 

ניתן לרכוש באתר מוצר ספציפי ובעסקים מסוימים לרכוש שובר דיגיטלי שתממשו בבית העסק (למשל, רכישת שובר דיגיטלי למסעדות). בנוסף, ניתן לרכוש את גיפט קארד ישראלים טובים. גיפט קארד זה פופולרי במיוחד בקרב חברות שמאפשרות לעובדים שלהן לממש את השובר באתר  ולחזק את העסקים בישראל.
 

ניתן לבחור מבין כל מוצרי האתר, ובתהליך הקניה יש להקליד את קוד הגיפט קארד. נשארה לכם יתרה? אל דאגה – תוכלו להשתמש בה ברכישה הבאה.
 

מאחר שרצינו לסייע למגוון רחב של בעלי עסקים, בהם גם מרצות ומרצים, בחלק מהשירותים המופיעים באתר (שאינם מוצרים פיזיים) תוכלו להשאיר פרטים דרך האתר לנותן או נותנת השירות, והם יחזרו אליכם למתן פרטים נוספים.
 

ניתן לבטל עסקאות שבוצעו דרך האתר כמקובל בחוק. 
כמובן, יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. במקרה של הזמנת שירות, יש להודיע על הביטול תוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול יעשה לפחות יומיים (שאינם ימי מנוחה), קודם למועד שבו השירות היה אמור להינתן. בעל העסק רשאי לגבות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש"ח - לפי הנמוך מביניהם.
 

אם אתם מעוניינים לרכוש כמות גדולה של מוצרים או שוברי מתנה, נשמח לסייע לכם במייל [email protected]